Bilder

Nu har jag försökt att lägga in en svartvit Elvisbild från 1970, som ser ut som om jag knäppt den med den gamla Leican. Och försökt att lägga in en bild på en klivia/mönjelilja från www.dibis.se .
Nix. 
Det går inte. Så jag inser att man kan inte använda allt bildmaterial som finns på internet. 

Har också testat att ta foton ur tidningar. Senast en taliban med kpisten eller vad det var över axeln. (Dom ser GLADA ut!)

Dibis fotografier är verkligen intressanta. Jag letade Moheds sanatorium men hittade inget. Ska leta vidare. Däremot hittade jag Evert Ek, han som dansade "Döende svanen" för oss ungar på Väster.

Tja, då blir det som vanligt nån bild från trädgården på Skyttevägen.....



Så här har himlen ofta sett ut i sommar



Tävling - vem når längst över nosen med tungan? (Människor brukar ju tävla om vem som kan nå näsan med tungan....det är väl en av dom mer nyttiga sysslor dom kan hålla på med, förutom att servera mat till oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0