Första stadiet med kameran

Tänk att jag inte kommit längre än till sid 2 i handboken för kameran....det är som det brukar vara, med andra ord. Man har för mycket på gång.
Om man tittar på Alex blogg så finns där svartvita bilder och närbilder och "trestegsbilder". Jag ska också lära mig. 
Lägger tills vidare in lite mer av senaste skörden; det är bin, klippare, blommor och katter.

 

Hm, här valde jag största bildformatet på bloggen. Hur ser det ut på bloggsidan?
 Nej det blir ju inte bra. Jag väljer ett annat format för nästa bild. 

 



Några av blommorna får bo i uthuset när slagregnet ska komma....




Måns poserar. Han har blivit biten vid svansroten så det är lite demolerat där:




Upphör aldrig att imponeras av Segos trädgård:




Ja och här kommer Sego själv....:




Sören kommer ut ur djungeln:




Här tycker dom i alla fall att det är lite roligt!:




Om man verkligen grunnar så kanske man kommer på vad det är för fel...?




Nu får det vara nog, nu går vi in och äter!




SLUT!











 

Kommentarer
Postat av: loof

bilden "här tycker dom i alla fall det är lite roligt" är kanon, uppfäld motorhuv, bensindunk och cola eftertänksamma killar

2009-07-21 @ 12:41:38
Postat av: Alexandra

Roligt med en massa bilder!

har spenderat hela helgen inne hos mamma & Tony i helgen, så det har inte hunnits med några bilder. men nu finns det lite på bloggen i alla fall.

2009-07-21 @ 15:52:24
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/
Postat av: Farmor

HEJ Alex! Jag trodde att du somnat.

Nu har du farsan på bloggen också, på min alltså.

2009-07-21 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0