Going down - Totta på sin peak 1985

http:/www.youtube.com/watch?v=T9CUuatwztw

Jag smäller av!
Hittade Tottas höjdare vid gala 1985.

Har jag inte sagt det - det var roligare förr!

Men - det är krångligt att skriva in hela URL, kanske det finns ett enklare sätt? Jag får fråga Alex när hon kommer hem - alternativt experimentera mig fram. Men träden ska ner i jorden nu....lite uppehåll i regnandet så jag går ut.

"Ska bara" hitta en bra bild på Totta och lägga in den. Sen till trädgården! Alla katterna ligger inne och sover.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Markera länken, tryck ctrl+c (eller högerklicka o välj kopiera), sätt markören där Du vill ha länken tryck ctrl+v (eller högerklicka o välj klistra in.) Hoppas att Du slipper lägga ner mkt tid på att skriva länkar nu, Du har ju blivit så snitsig på att lägga in dem.

2009-08-13 @ 17:58:22
URL: http://pusspipan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0