Trägen vinner

Det verkar som att jag lyckas föra över fotona från Adobeprogrammet. Söker via utforskaren (lägger in beteckningen, t ex IMG_0010.jpg) - arkiv - skicka till - mina dokument.

Nu ska jag testa här om jag hittar dom tre foton som jag hittills "räddat".










Ja!!!
Överst ett foto när Alex lärt mig det där om fokuspunkter. Fokus ligger på henne trots att hon är till höger på bilden.
Sen kommer Svarten.
Och så Morran, bilden ska egentligen vridas ett kvarts varv för hon låg på strykbrädan och hängde med huvudet nedanför.

Jaha, då får jag göra så här med alla foton jag hittills tagit med Canon. Sen får Alex lära mig.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fattar Du hur avis Hannah är på Din Canon? Hon har önskat sig en sån i 5-6 år, men den här fattiga mamman har inte haft råd. Själv önskar jag mig en Nikon D300...nån gång så ska det väl bli. :D

2009-08-13 @ 17:31:00
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: Camilla

Fattar Du hur avis Hannah är på Din Canon? Hon har önskat sig en sån i 5-6 år, men den här fattiga mamman har inte haft råd. Själv önskar jag mig en Nikon D300...nån gång så ska det väl bli. :D

2009-08-13 @ 17:32:06
URL: http://pusspipan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0