MTDn på grönbete

Här händer det saker! Så här såg det ut i eftermiddag. Allt gick bra förutom ett par "incidenter" som dom brukar skriva i tidningarna - ett päronträd fick känna på MTD-nosen och när den skulle backas ut så var den bara död. Men det är en klok MTD - den backar inte om man har klippdelen nere!

Skönt att klipparen är igång....nu är det bara jag som ska vänja mig vid maskinen. Man känner kraften under sig - men det som var läskigt när jag prövade förra året var när det LUTADE lite. Det kändes som om jag skulle åka av! Kanske det lutade 10 grader eller så.....









OCH GISSA VEM SOM VAR MED!? Men den bullrar lite för mycket för min smak, den där...




Här va´re stopp! 





Syrenen ska breddas - så j-ar om skotten klipps ner





Päronträdet: Phuuuu, det var på håret! Den stångade lite på mig!








 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0