Nerför floden

Plura och inte minst Carla från 1988:

http://www.youtube.com/watch?v=8gkyuxhhn8o&feature=related


Det är mulet idag igen. Snart ska jag titta till bina. Sen blir det inköp av mer plantjord till träden som ska planteras. Och jag ska kolla dom där lastpallarna på Marmaskogen. 


Måste ta med den andra vedlåren också....samt Lee jeansjacka, Fjällräven och den gula Luhtajackan... 




Dom här brädväggarna i hallen och längs trappan till övervåningen skulle bli skapligt snygga om dom målades. Men det är vinterjobb. Tänker mycket på tapeter också. Hittat en fin till sovrummet (men det kommer nya mönster hela tiden). Till kaminrummet finns det en tapet kvar som är väldigt fin, den köpte vi redan i början på 80-talet, eventuellt får man sätta upp en panel för att den ska räcka till. Men panel har jag tänkt på ändå, det passar nog i det rummet. Slät panel.




Jag för min del, jag tycker att träden är bättre så här - inte i vedlårar


  

Kommentarer
Postat av: loof

go plura go "nerför floden" en riktig kultlåt. var han lite på örat när han kom på texten?

2009-07-28 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0