Uppe med tuppen!



Steg upp vid 6-tiden =) och hann med daggen i lupinbladen!

Här kommer bildbevis, för det behövs väl för dom som känner mig som morgontrött.





Morgondagg på pallen och sol från öster....


Så tog jag ut kameran förstås, och gick runt säkert i en timme - det blev blommor och katter förstås, men också lite annat.








Viol - ros Therese Bugnet (Rugosa) - flox




Morgonpigg Tiger




Morran spanar på fåglar
























Hallon på Skyttevägen - än finns dom men dom behöver vård






I tidningarna läser man att äppelskörden blir dålig i år. Inte i Marma i alla fall...kan det vara bina?





Chez Danne




Honungsrosen

"Tillbaka till verkligheten" - Golfen står och väntar på uppmärksamhet. Den skäms över sina gamla parkeringstillstånd på framrutan, ett tydligt tecken på att vara försummad.






Ingen dålig start på dagen. Att jag vaknade beror inte på hög moral utan på att jag hade nackspärr som gjorde så ont så att jag till slut var klarvaken. 

Det blir en solig dag. Tack för det!

 

Kommentarer
Postat av: the sun is in from east last morning i coudnt,sleep

purrad

2009-07-29 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0