VÄLDIGT SNYGG!

Hej! Matte håller bara på med den där svarta mojängen hela tiden.... jag hänger efter för att kolla om det blir nån god mat eller om man får sova i salongen eller nåt.

Hon smäller av nåt ljus i ögonen på en hela tiden också. Fattar hon inte hur IRRITERANDE det är!? Men det får gå - hon är ju en bra matte i alla fall - på andra sätt.



Är jag inte VÄLDIGT SNYGG så säj!



Hon håller alltid på med blommor, vare sig vi är ute eller inne. VAD är det som är så märkvärdigt med blommor? Nu har hon blixtrat på dom också..... den där skära som bara står i vägen när man ska titta ut genom fönstret (på andra snygga katter).





Och sen på elden - eld gillar jag INTE - varför blixtrar hon ljus på det som redan är ljust? När jag tittade på henne så sa hon att hon TRÄNAR PÅ NÄRBILDER. ?????




Hon borde träna på att åka till Bergvik och köpa kattmat istället! Det är vad jag tycker.



Här kan ni se mig lite i profil. Blank päls va? Och med dom öronen hör jag bra! 
 
Nu börjar hon klä på sig, det blir nog mat ikväll också. Hurra!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror att Du har full koll på vad Strimma tänker och Du börjar bli en jäkla bra fotograf. Strunta i Strimma och fortsätt träna, det lönar sig tydligen.

2009-08-13 @ 17:50:25
URL: http://pusspipan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0