Att organisera...

       
                                                Förstår ni vad jag menar?

Dom där grejorna på stringhyllan har jag inte rört på nåt år säkert, förutom vitaminburken. Skåpet under hyllan ska jag flytta till annan plats och måla till sommaren - det är visst ett gammalt verktygsskåp. Det är bra för sorterad metall o glas mm (kattmatsburkar och krongräddeflaskor).
Den där fula blå saken ovanför skåpdörren ska målas. Det vore förresten "roligt" att måla om i hela köket - vilket jobb! Men det ska se ut som 50-60-tal som nu. 


Tiger ser lite bättre ut på nosen, nu har han fått all medicin. Måtte det inte blossa upp igen. Här finns ingen fiskmat framme när han är inne. Jag gör slut på den som finns men sen är det nog. Men det finns inte mycket kattmat som inte innehåller fisk. Whiskas burkar är ok. Pussy blandar i fisk i köttmaten, synd för den gillar dom. Favoritbönorna (kyckling) innehåller också fisk!

       


Musse hasade ner från bordet igårkväll, satte klorna i datorns tangenter och då blev det så här. 

       

s och d rök....bara gummiploppar kvar. Ni anar inte hur det ser ut under tangenterna....damm och bös. Nu blir det nog en ny stationär dator som jag tänkt på ett tag. 


Här ser ni Lucky igen, så här avspänd är hon ofta nu....zzzzzzzzzzzzzz

       

       
         

Kommentarer
Postat av: mats

vilken marodör...köket: håller men, skulle bli snyggt.hej

2009-11-12 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0