I äppelhavet

       

       
                                           Väldigt fina och goda äpplen....


       
                                                          Måns vit som snö


       
                                        Tiger med svans som flaskborste


       
                                                 Musse är stor kisse nu


       
               Äntligen har fågelmaten kommit upp - kattbio genom köksfönstret


       
        Röran kvarstår - OBS Måns som kollar om det finns nåt intressant på bänken


       
           Om matte över huvud taget ska se mig så får jag väl lägga mig på E-on!


       
Vår farligaste kisse just nu -Lucky. Nä hon är snäll hon också. Till veckan ska hon få följa med ut. 


       

Kolla här då. Pellets. Dom löses upp av fukt och blir till sågspån, som är perfekt för ändamålet! Men det ska bli en låda med höga kanter till vänster också, och mer pellets i båda. 

       
                        Zinkhink för skit-paket som inte går direkt till kaminen


       
                                  Träpellets 59 kr/säck på Granngården

Ja detta är det bästa som hänt i hushållet på år och dag! Ingen lukt. Nu för tiden går jag och kollar om det finns "nåt att hämta" mer ofta än det verkligen finns nåt att elda....
Nu är kaminen igång så jag ska ta första skörden. Ni gillar väl skit-prat?....

I övrigt är det för jävligt med allt kring Hoppet. Bara för att det ska bli ännu roligare så sitter några hackspettar och hackar i plåten samtidigt...intet ont sagt om hackspettar!

Hör på nyheterna att föreningen Briggen Gerda i Gävle har skulder på 3 miljoner kronor och 1000 kronor i kassan....då ligger Hoppet LITE bättre till, men konkursen närmar sig i båda fallen.  

       
          


       

Kommentarer
Postat av: PIXIE

MÅNS SER STOR OCH SKÖN UT

2009-11-19 @ 14:20:23
Postat av: Peter Lindvall

Vad fin Måns var då , härlig kontrast =)



En gång i tiden gjorde jag en uppsats om Gerda =) var roligt och mycket intressant faktiskt och ingående =)

2009-11-19 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0