Prisse på Stenbacken

       

       

       

       
     Jag är både snygg och cool jag....säjer Prisse, som bor med Pelle på Stenbacken 


       
                                                Här var det redan advent


       
              ....men jag hade med mig ett par julblommor.... kolla texten på TVn
                                "Glöm dina bekymmer imorgon kommer fler"
                                 
                                 Till vänster Alexandra, till höger nya bebben

       



       
                                              Husse med Alexandras blogg


       

       

       
                                                              Idas ko


       
                     Gammal Ericsson - outslitlig tydligen. Det var bättre förr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0