Utekatter

Idag har dom båda puttifnuttorna varit ute för första gången. Kuligt!!! Men först var det läskigt. Vi tog källarvägen. 

       
                   Hu! Bäst att smyga lite...men jag har varit ute förr, så det så. 


       
                                            Musse kommer och hjälper till


       
                     Blir det farligt så kan jag kamoflera mig som huggorm (Lucky)


       

       
                         Visst syns det att jag är Musses syrra? Kolla svansen!


       
                                            Puttifnuttan Linn kikar fram


       
                                                Se sån stil hon har, Lucky


       
                                                    Japp! Då var vi igång.....


                                                    Gissa vad det här är?

         

       
                      Undrar om inte Marma är först i kommunen med tänd gran


       
                                                Nedanför granen står skylten 


       
                                   Till slut blev Ida inramad. Pappan också.


Så gick det en dag igen. Ringde tingsrätten och frågade hur en konkursansökan ska se ut. Får information imorgon. Kuriren hade nyheten om Hoppets konkurs på första sidan. Lokalnyheterna i radio sände. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0