Bertil



Ida blev kär i Bertil idag. Vi tog tusen foton på honom. Och några foton på hans syster Beda.



Får man fråga en sak - FÅR man vara så här söt???


Ida och jag var på Hoppet på förmiddan. Det var fler där så vi behövde inte jobba så mycket, fikade gjorde vi också. Sen åkte vi till Marma en sväng, Ida fick träffa Musse och så tittade vi på alla foton jag tagit.

Tord hade klippt gräset, tack för det!




Så här fint är det på Stenbacken nu. Reportage i Kuriren idag - Mats och Stenbacken. Jag ska försöka att länka till tidningen. Men vete tusan hur man gör.




Gubbarna Risto och Risto har byggt en vedbod. Nu blev jag avundsjuk!!



Detta är en av the Ristos. Kul att ses igen! 



På kvällen - efter pizza - jobbade Ida med mamma Camilla och jag. Vi tog ett stortag och städade ordentligt. Alla katter fick varsin äggula i maten.

Fler bilder från Stenbacken, Marma och Hoppet en annan dag. Avslutar med malva från Stenbacken. Godnatt!







Kommentarer
Postat av: mats

Den röda blomman på gräsmattan ser ensam ut, är det tidigt på morgonen?

2009-09-16 @ 00:23:57
Postat av: Anonym

Nä det var tidig eftermiddag när vi var hem en sväng. Det är en dahlia och den står vid det nya plommonträdet (tog in plommon idag, goda!)

2009-09-16 @ 00:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0