Ett jäkla drag i skorsten!! sa sotarn Örjan

Oj jag känner mig riktigt uppåt för den här skorstenen är det ett väldigt bra drag i. Det sa sotarn som nyss var här. Det är ett jäkla drag i den här! sa han, det är nästan så vedträna följer med upp.

Yippiii, numer blir man glad åt lite annat än förr....bina som överlevt och nu skorstenen...ja dä ä mitt liv dä se! (Jag har gått med i gruppen Monica Zetterlund på Facebook. Hon var toppen!)


       
                             Stegen är uppställd igen, den gick sotarn upp på

Ikväll är det möte med interimstyrelsen för ny djurskyddsförening. Nu måste allt gå i lås inför 22 april. Jag har inte börjat att skriva på medborgarmotionen som vi planerar men det får bli efter vårt möte ikväll. 


       

Undrar hur det gått med telefonen i Östanbo. Försökte att ringa igårkväll, både på fasta och på nya mobilen. Hör av er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0