Långfredag +2 grader SOL H U R R A ! ! ! och puttifnuttan utan krage

       

Puttifnuttan Linn har nyss blivit av med kragen och hon satte sig genast i administrationen och började tvätta sig.
På tal om det (administration) så ska jag nog inreda på övervåningen så att jag kan ha datorn och alla papper o pärmar där uppe. Gjorde ett försök förra året men trivdes inte riktigt med lösningen. Skrivaren står där uppe på fållbänken och den fungerar (!) så jag ska nog dra iväg med alltihop dit upp. Ställa bordet framför fönstret så att jag har utsikt över Skyttevägen/Diskusvägen? Känns instängt annars. Nån gång kanske jag skaffar en PC dit upp - den här gamla laptopen kan jag ju ha i köket...
Ja det får bli en påskuppgift att flytta upp grejorna dit. 


       
                                                      Deklarationsdags....


       
                      Måns vill alltid vara i alla lådor, helst dom med papper i


       


       

                                                  GLAD PÅSK med sol!


        
        
       

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej...mamma ville ha kastrering på katterna...(har inte sagt varför jag undrade det)så du kan väll komma hit någån dag snart med en blomma och så som du sa:D



btw, vet du någån som föder upp billiga dalmatiner??

2010-04-02 @ 21:09:17
URL: http://pido.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja vi kommer med blomma nån dag och då kan vi prata om detta med katterna.

Det fanns uppfödning av dalmatiner i Marma, vet inte om det finns nu.

2010-04-03 @ 13:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0