Spindel på bron

Nu minsann är det sommar - snart i alla fall! Öppnade dörren åt katterna och solen gassar, fåglarna kvittrar som galna, Tiger satt på brädan (varit ute hela natten) och på bron satt en spindel.

Jaa, nu blir allt lättare och bättre. Det gäller att inte bli "vårbruksstressad" nu istället för "vinterpressad". Att jobba med saker är bara skönt men när man börjar tänka på 52 grejor samtidigt då är det stressvarning. Tror jag ska skriva en lista (som jag sen tappar bort, det vet jag). 

Var till Stenbacken härom helgen. 


       


       


       
                                Ja ni kan ju gissa vem som målat skyltarna...


       
Det var då fan va mycket snö det måste ligga precis där då!! Staketet har tippat inåt.


       


       


       
                                             Påskfint utanför restaurangen


       


       


       
                         Den här är övermålad nu den, men Idas målning är kvar


       
                                        Läcker - inte färdig än säjer hon


       


       


       


       


       
                                                               Idas rum


       


       


       


                    

Var just ut en sväng och såg då att det börjar växa i rabatten på framsidan. Där satte jag MÅNGA lökar i höstas, det hade jag så när glömt. Spännande!                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0