Konstiga pipplar

                                       Vad är det här för konstiga fåglar?

       


       
                                                                  Lucky


       
                                                                   Linn


Men vad äppelträden är risiga! Borde upp och klippa ur dom i sommar.
Själv är jag också risig, maginfluensa tydligen, ont och darrig och febrig. Kul. Vädret är tråkigt men katterna börjar i alla fall att gå ut mer eftersom det inte är så kallt. Bra det så slutar dom att riva huset. 
Fyra kubik fin barrved är bärgad, skönt! När det inte är kallare än så här så klarar det sig med kaminen och elvärme. Men jag gillar inte Fortumräkningarna som jag får nu. Träffade en person för några dagar sen som sa att han tjänade ca 4000 kr per år på avtal med annat bolag - med 12000 kWh förbrukning. Han hade kollat på elskling.se.


       
                                                     Matte, jag vill ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0