Minus 16 och lätt snöfall.....1 februari

                              Fler bilder på rådjuren som var här i förrgår


       


       
Unchain my heart med Joe Cocker i radion nu....här bild från Woodstock 69 (TV-program)


       


       


       


       


       
                                       Kommer ni ihåg hur marken ser ut?


Februari var förr i tiden tulpanmånaden, nu kan man köpa tulpaner nästan hela januari. Semlor har jag köpt ett par gånger i januari. Tänker jag klaga på det? Nej. Jag har granen utanför tänd fortfarande, kanske jag håller ut hela februari. Nu vet jag - den får stå och vänta tills familjen fått en till medlem, Mollie. Beräknad dag 7 mars.

Nä det är dags att gå ner i den mörka, kalla källaren och tända i pannan. Enbart kaminen räcker inte till ännu. 


       
                                                            Mer Cocker........


       
                                             ........och hans boots.
        
           Drogromantik var det. Men också en befrielse från damm. Och bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0