Pizzaafton

Här kommer foton från vårt besök hos Mats. Alexandra hade också sin kamera med sig så det blev lite knäppande innan vi åkte iväg. Som vanligt har han gjort snyggt och trivsamt, eller vad säjs. Ett par nya målningar också. 


       
                                      Matplats med egenrenoverad möbel


       
                                                     Kök med pizzarester


       
                                                             Idas rum


       
                        Här sover man nog skönt...Pelle o Pipen också antar jag


       


       
   På Idas stol låg Pelle och trodde att han skulle få vara ifred (skönt å vara hemma!)


       
                    Här är han igen, avporträtterad av husse, i kalla mörka skogen


       
                                    Den fotograferade vi båda två förstås


       


       
"Den här har jag gjort i slöjden, ära vare Gud i höjden" skulle Mats´ mormor kunna säja. Hon har gjort bordet i en snickarkurs om jag minns rätt, kanske på 70-talet. Nu har det målats vitt.
Gediget arbete - eftersom det finns kvar efter alla år. 


       


       
Jag tänker på alla snöflingor som jag sett om kvällarna den här vintern, nu när jag ser dom här figurerna....kolla här: 


        


       
                                         Nu är det nog dags att åka hem


       
               Fin blomma fick jag - flamingo tror jag dom heter (den här var vit)


       
                                     Pipen vill ner och vi gjorde kväller 
                                                         Tack å ajö!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0