Riktigt solig dag = arbetslust (går snart över)

Första riktigt soliga dan på det här året. Det satte lite sprätt på både katterna och mig. 


       
                                              Men va!? Snöar det inte?? 


       


       

      
         
Jaja nu vet vi att det är kaputt men jag undrar just vart vinbärsbusken tog vägen...


       
                                               Sällskap har man alltid!


       
    Hu! det är väl inte det där jättestora rådjuret som jagade mig som kommer igen?


       
       Jag lägger ut mat åt rådjuren - bra att pinka i, tyckte Måns (liknar vår pellets)


       
                                  Årets första klättring i favoritbusken


       


       
                                                         Riktigt gassigt


       


       
                                               Linn och Strimma lattjar


       
                                Nä nu är det läge att skotta av balkongen!


       


       
  Tog mig knappt ut, fick börja med en leksaksspade för att få upp dörren, sen gick det undan


       


       


       
                        Det är klart att just HON ville vara med där ute - Lucky...


       
                     Räddad av matte i sista sekunden, hon tänkte visst hoppa!


       
                     Massor med snö där nere nu, istället. Och granen har landat.


       
                                        Vad har hon gjort med våran bro??


       
                      Ska nog släcka på dagarna, jag som är så f-b på elbolag...

Igår var Alexandra och jag till Mats, vi åt pizza och fikade, och så fick jag en snygg födelsedagsblomma. Vi hade våra Canon med oss förstås, för att fota nya lägenheten.
                                   Kommer bilder imorgon. Gonatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0