Det finns dom som har det jobbigare!

       
                      Flugsnapparna jobbar på. När har ungarna växt färdigt?


        
                                                        Ibland vilar han


       
                           Lucky vilar också ibland - en bit under fågelholken


       


       
                        Foto från den dan det var närmare 30 grader i luften 


                    

  Nu ska jag göra mer kaffe och äta wienerbröd och jordgubbar m grädde. Vad säjs?

Kommentarer
Postat av: maggan carlsson

hejsan lillemor,vilka fina bilder o ramförallr rosorna,,du är duktig att skriva kommentarer till,,riktigt kul att läsa,,mvh

2010-07-08 @ 21:30:38
Postat av: Lillemor

Ja jag fick för mig att du gillar blommor och djur så jag delar gärna med mig.

Din hund sa inte ett knyst igår men visade att hon vaktade. Och så såg jag den lilla katten på verandan.

2010-07-09 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0