Uthuset

Sommaren går vidare. Idag har första krasseblomman slagit ut. Nu har jag tusen bilder i kameran, ska lägga över dom till datorn (så spricker den). Men först flytta dom gamla bilderna till USB.

                 Här är några foton inifrån uthuset. Ser det inte härligt ut - utom golvet. 


       


       


       
                                           Musse gillar i alla fall golvet...


       

Och Linn gillar holken - särskilt när det blir pipplar i den! Holk från Granngården. Har även en lyxholk som Mats gjort, båda ska upp till hösten.

Nu blir det Variant-Konsum en sväng. Har inte handlat på flera dagar.
Borde sen klippa gräs men jag vet inte om jag vågar pga tånageln. Varje steg innebär ett tryck på nageln. Vet ni vad jag tror - jag kommer att få dra den i alla fall. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0