HUS

                
                                 Fick en fin höstblomma av Mats idag

Och lite tidigare på dagen fick jag höra en bra nyhet så där helt apropå. Det handlade om ett hus - ett katthus hoppas jag. Huset som vi tittade på i somras. Senare ringde Kuriren och frågade om huset, hur många katter vi skulle ha där....

       
                                                               Madde


       
                                                             Carl Philip "Fille"


       
                                                                 Vickan


Igår var jag till Orsa en sväng och sen var det musikcafe på kvällen. Vinterdäcken är på och nu sitter det en kattlucka i källarfönstret också, så jag kan stänga källardörren. "Bättre och bättre dag för dag..." Imorgon ska jag försöka komma ihåg att köpa tätning till kaminen.
Nästa projekt ska väl bli att ta hem Viking 30...är det nån som kommer ihåg vad det är för nånting?


Kommentarer
Postat av: Millan

Räcker upp handen...Jag kommer ihåg! Det är vedspisen som du ska ha i köket. (?)



Millan

2010-10-29 @ 10:26:28
URL: http://segeraker.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Rätt svar!! Guldstjärna.

2010-10-29 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0