Juni-sinusit?

Men det är ju sanslöst. Världens finaste sommardagar och jag bara fortsätter att vara sjuk. Nu har det nog gått över i bihåleinflammation. Blir mycket att berätta för doktorn imorgon.... Har jag några rena kläder förresten, måste väl stryka nånting. Men Klas la rabarber på strykbrädan på en gång och låg där och tokade sig länge o väl. 


       


När man kommer till läkare så känner man sig som en fåne - ja vad var det nu då..? Vad ÄR det för fel egentligen? Vart gör det ont? Tja ungefär här. HUR gör det ont? Ja lite så där... Hur länge har du haft det där? Jaaaa...???? ööhhh kanske två veckor...eller tre kanske.... (Är det egentligen nåt fel på mig?? tänker man för sig själv...det skulle vara svagt minne då).
Nej det är ingen höjdare det där men bra att dom finns. När jag kollar tillbaka på olika saker i datorn ser jag att jag i praktiken varit sjuk sen i mars. 


       
       Grannen är inte sjuk han - otrolig energi och gör det väldigt fint på tomt o hus


       
                                                    Men det är fint här också


       


               
                                                      Oxeln växer bra


       
             Efter kastreringen blev Skvittan stormamma särskilt till Sessan o Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0