Cindy Crawford: "Jag har celluliter"

Ursäkta, men för vem/vilka är MSNs startsida utformad? Det ena mer idiotiskt än det andra. Tyvärr är den väl utformad för yngre personer som matas med sensationer (hund med fem ben, kalv med två huvuden, kamp med krokodil etc) eller ideal som bara är så tröttsamma. Vem bryr sig om Cindy Crawfords CELLULITER och vad är det för ord!! Ja man är sannerligen långt från 60-70-talet då allt sånt tjafs började ifrågasättas. 
Cellulitsnacket håller tjejerna på mattan, det är vad det handlar om, och så konsumerar dom så mycket som möjligt för att uppnå idealet. 
Har funderat på att skaffa ny e-postadress för att slippa se eländet, men det är så krångligt så jag avstår. 

Fler bilder från min sjukvårdsvisit. Det ser fortfarande inte bra ut på armen, tyvärr, rodnaden sprider sig neråt armbågen. Avvaktar till imorgon. 



Buss 60 Centrum-Norrberget





Va gör du då?? är det nytt jobb du har? frågade Kenneth. När jag berättade om den nya kameran sa han: gå med i kameraklubben du också! Kameraklubben? Är det inte fotoklubben? tänkte jag sen.  



Det blev lite prat hit och dit och sen hejdå! Vi pratade inte om Ulf Lundell, konstigt.  



Här inne har jag fikat på stående fot många gånger och beundrat den gamla skänken




Ful dörr men kul att fotografera nu...där var jag med om otaliga sammanträden under landstingstiden...när jag ser dörren kan jag höra hur det låter när man öppnar den, det blev ett slags luftdrag både när man öppnade och stängde den





En bekant som jobbar i kassan






Inntagets restaurang låg här. Trevlig miljö, god mat, ofta konstutställningar på väggarna.

Dags att vila lite. Musse sover bredvid datorn. Strimma börjar bli lite avspänd och nyfiken. Jag har plockat fram ett koppel med sele (?) som jag köpt tidigare. Så länge Svarten är här ute vågar jag inte gå ut med Musse. I sele kanske vi kan nosa på gräset lite. Men jag får nog skaffa en annan modell.


Musse leker första dagen










Kommentarer
Postat av: Camilla

Hörrudu, om det röda sprider sig ska Du åka in omedelbart, sa inte läkaren det? På Pido ritade de med spritpenna runt det röda området för att ha koll på att det inte spred sig, det kan vara väldigt farligt. Ta det säkra före det osäkra o ring åtminstone o fråga orolig

2009-08-29 @ 14:57:36
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: L

Ringer sjukvårdsrådgivningen, ser nu att det spridit sig ganska tydligt...jo hon ritade med penna och sa att jag skulle kontakta igen om det spred sig. F-n.

2009-08-29 @ 16:08:35
Postat av: Alex

Jag sitter på Jet-macken i stan där det är nytt tankningssystem. Så jag hjälper folk med det och delar ut lite godis. Så sväng förbi i veckan vet ja. Där mellan 8.00-18.00 på vardagarna.

2009-08-29 @ 17:39:31
Postat av: Farmor till Alex

Jag kommer nån dag och får godis :)

2009-08-29 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0