Inte utan min kamera...?



Tänk, idag har jag inte fotograferat alls! 
Natti-bilden får bli ett tidigare foto av Måns när han sover på filten och ovanstående ros är några dagar gammal.

Håller på med Hoppet av och till hela dagarna. Det blir väl en styrelse så småningom....Djurskyddet Sverige kommer till mötet och tar hand om ordförandeuppgiften. Det blir bra.
Imorgon ska jag komma ihåg att göra iordning en "efterlysning" till Hoppets hemsida - foto av Svarten med text.

Alexandra hade det tråkigt ikväll så hon fixade hämtning av hamburgare från "donken" som hon kallar det - McDonalds alltså. Länge sen jag åt sån mat, den går an... och så tittade vi på foton som hon tagit vid besök på Järvzoo idag. Kolla hennes blogg!

Det ser ut att vara fullmåne på gång. Den ska jag fånga med kameran när det är dags.
Har börjat att ha gårdslyktan tänd några timmar om nätterna. Annars är det mörkt som i en säck här. Hösten....hu!



Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0