Kent och Nemo på promenad

Efter det hiskliga tandläkarbesöket igår - jaja, duktiga är dom - tog jag en runda kring Källgatan, Källparken, viadukten och ån. En herre med hund kom med när jag fotograferade viadukten - Kent och Nemo, visade det sig. Kul att träffa dom!




Samma tandläkare har vi och vi båda tycker att han är toppen! Han kan väl inte rå för att han är tandläkare....
Allvarligt talat så har vi båda positiva erfarenheter av Danielsson. Själv är jag för första gången riktigt lugn när jag sätter mig i den där stolen. Lika hos tandhygienisten. Otroligt.



Här kommer dom




Men tjenare!!







Och så pratade vi hund en stund




Han ser verkligen nobel ut




Och så gick vi åt varsitt håll. Kolla bloggen hos Bylehn imorgon! sa jag.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0