Måns o Musse o Cooper



Med Måns blev det som jag trodde, han är en cool katt, fräste lite bara. När det kom fram mat var det inte mer med det än att dom åt från samma fat. Här passar Musse på att nosa lite på Måns. En till katt! Vilken lycka!

Men Strimma har det lite jobbigt. Kom nyss in och äter inte ens för att hon är så störd. Fräser och springer undan. Det ordnar sig så småningom antar jag.

Svarten fick mat på bron. Och då var Musse snabb till dörröppningen! Och nu har han suttit och tittat ut genom köksfönstret och upptäckt att det rör sig saker där ute. Vimpeln i flaggstången. Fåglar, men det vet han inte vad det är än. Men instinkten sitter där, ser jag. Han har somnat nu. 








En Cooper mini eller vad dom heter, parkerad vid ån bakom fd Kuriren. Såg idag på MSN att modellen fyller 50 år. Nu finns det en ny. Samma sak med allt, man försöker göra om en gammal succé. 
Den är dyr, jag studerade den för ett par år sen. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0