Marianne Nyåkern hos tandläkaren



Detta är min tandläkares väntrum, inte illa. Fru tandläkares moder är konstnär och här hänger hennes målningar överallt. Jag fick tillstånd att fotografera här inne - man frågar förstås om lov.

















Utsikt från väntrummet






Trevliga tandsköterskan.... Varsågod!




Det är mig han ska ta itu med....




Lite längre in i lokalerna och efter behandlingen....














5 700 tack
Det var det värt. Och leve tandvårdsförsäkringen...annars hade det kostat det dubbla.




När man kommer ut - skön känsla.




Runt hörnet ligger fd Brygga/Trampolin. Det var en bra tid.




Var det den här som förebådade rosfeber!!?

Och nu ska Musse och jag vila en stund. Det gillar han.




Kommentarer
Postat av: Anita Eriksson

Hej Lillemor!Vilka fina foton du har tagit på Mariannes tavlor!!Mariannne är min syster så vi är uppväxta i Hälsingland båda två. Söderhamn är en underbar stad!! Jag håller på att göra en hemsida så det kommer att komma in akvareller och keramik och lite fler oljor och akryler. Jag har en utstäälning i okt här i Stockholm.Mariannes efternamn är Nyåkern. Hadebra hälsnAnita Eriksson    hemsida. www.freewebs.com/anieri

2009-09-17 @ 13:35:46
Postat av: Lillemor

Ifall du är in och tittar igen....jag fick idag veta efternamnet när jag var hos min tandläkare på sista behandling för denna gång. Och att det blir öppet hus i oktober, med nya målningar.

Hälsningar Lillemor

2009-09-18 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0