Musse 25 augusti 2009




Hej, jag heter Musse och idag har jag flyttat till Marma.

Verkar vara ett bra ställe. Många katter, mat på faten och toan höll måttet. Jag har nu hållit igång i över fem timmar, med ett kort avbrott för en slummer. Eftersom jag är så nyfiken så har jag inte tid att sova. Mycket att kolla.
Min nya matte sitter mest vid datorn. Jag lyckades faktiskt stänga av den en gång! Men hon sitter där nu igen.








Den här katten ställde matte undan, fattar inte varför? Jag får väl bida min tid, jag kommer nog att träffa den också....Den är fin och kommer från Ryssland, säjer hon. Och? 

Jag kommer från Bergvik och är bra mycket finare, eller hur! 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0