Musse



Det här är Musse som bor på Hoppet. Han är grårandig och väldigt pigg. Musse pigg. Han delar box med en dam.




Det blev ett pass ikväll igen. Tog en runda med kameran.




Grå










Det var tyst och lugnt när jag släckte och låste. Kände mig nöjd med att ha ordnat så att Musse kom upp på hyllan så att han kan se ut i korridoren - tog in en bräda som han kan gå uppför. 

På hemvägen gick jag in på Statoil och köpte ägg och en GLASS Top Hat. Jag ska egentligen inte äta nånting med socker i när jag kör med LCHF. Sen 26 juni minus 2,6 kg. Det är lagom takt. 


När dom här börjar blomma, då är det förkylt! (Vad heter dom?) Det är blomman som ger avstampet till hösten.

 






Så avslutar vi dagen med Bill och Bull, som ler och långhalm.




Nä nu ser det ut som om vi kommer från krogen, sa Bill. Just det, sa Bull, från krogen kommer vi inte!





Nu är jag less på det här så jag går, sa Bill. Less var ordet! sa Bull.




Vi har säkert stans snyggaste rumpor, sa Bill. Snygga rumpor, det är vad vi har! sa Bull.








Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, diggade Bill o Bull-storyn. Klockrent!

2009-08-16 @ 02:09:59
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: missan

säger som camilla klockrent

2009-08-16 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0