Rosfeber

Cindy Crawford: Jag har celluliter.
Lillemor Lööf: Jag har rosfeber.

Nu har jag nya pennstreck på armen, en ny gräns. Penicillindosen har dubblerats. Ny besökstid imorgon kl 11.
Det är väl inte av värsta slag för jag har ingen feber. Men mår dåligt.

Men Musse mår inte dåligt. Inte Tiger heller. Tiger kom in för en stund sen och han leker nu på köksgolvet med Musses grejor, t ex en öronpropp. När Musse kommer för nära fräser han, ser ut som en kobra. Dom där två kommer att få roligt med varandra, det ser man. 

                                   

Nej nu börjar jag må lite illa. Nu skulle jag inte vilja äta den här....



                                                         Bananasplit på Tewes

                                                                   Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0