Sängläge



Så här ser det ut mest hela dygnen nu...man är upp och äter ungefär. Måste väl diska imorgon...och hämta mer penicillin. Musse stortrivs i alla fall. Idag har han ätit regnbågslax förutom den vanliga maten. Inget fel på aptiten.

Huvudvärk hela tiden och fortfarande lite ökning av det röda. Hoppas att all denna antibiotika biter på eländet, dubbel dos är det. Inte konstigt att man är däckad.

Och ute är det fin sensommar. Bittert att ligga inne. 
Här är en bild från högsommaren i Östanbo. Godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Bodil

Krya på dig..

2009-09-01 @ 06:49:57
Postat av: Musses matte

Tack Bodil. Värst av allt är att inte kunna vara på Hoppet, känns det som. Men jag kommer igen! Så snart jag orkar kommer jag och gör arbetspass.

2009-09-01 @ 12:22:57
Postat av: Bodil

Vila nu å känn att du får krafterna åter, så känn inte att du inte kan vara på Hoppet...Lena å Agneta håller ställningarna..Lovar jag har varit där idag..

2009-09-01 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0