Solig dag i Östanbo

Här ser det inte ut att gå nån nöd på nån.....





Så jag tiggde kaffe till mig också. Bra service på det där stället!





Boken om digital fotografi får jag låna av Tord, som har en lika vass kamera som jag har. Ser ut att vara en intressant bok. Det får nog bli lite mer vintrigt innan jag har tid att utveckla fotokonsten.

Sen blev det blommor och hund i vanlig ordning.







Födelsedagsros, gul med små röda prickar (???)




Silva
Väldigt goda äpplen! 







Underskön buskros. Vad heter den sa ni?....





Ytterligare en skönhet. Jag som kan nästan varenda kattnamn på Hoppet har glömt vad hon heter! Nej nu kom det: MIA.





"Matte kan gå i döden för mig hon. Så jag försöker att vara lite snäll mot henne."





Ved! Men den tillhör väl grannen så jag sa inget.





Vad heter den här då, var det olvon?




Precis som med frukt och bär i övrigt i år - mycket bär!




I bakgrunden orkidén som blommar - nu har den knoppar också. Hur GÖR dom? Inget särskilt säjer dom.

Ja denna soliga dag var igår, söndag. Nu är det måndag - det märks. Tre hål i armen och tandläkarbesök i eftermiddag. Men synd att klaga. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0