Va bra, jag har en D-disk



Tur att det finns dom som kan mer om datorer än jag. Det finns två hårddiskar på den här datorn och tydligen väldigt mycket utrymme på den andra hårddisken, D-disken. Det här fotot lade jag över på den och tog sen fram det till bloggen. 
Men jag ska ändå lägga över alla foton på ett USB-minne. När jag hittar det. 

Överlevde tandläkarbesöket men det var faktiskt lite jobbigt. Så jag belönar mig med en god kaka från Rådhuskondis. Lämpligt va? 

Har lust att gräva ner träd men ska nog ta det lite lugnt medan bedövningen släpper (det börjar göra ont nu). Sego har fått hem ved som ligger nere vid vändplanen, bakom garaget har han redan travat ved ovanpå lastpallar. 

Passar på att lägga in fler foton i bloggen



Dom tänder tidigt.... 


Katt-tvillingarna från Helsings hus




Mer från Östanbo




Näva 
 




Blir plommon



....och blir björnbär 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0