Yamaha

Hm, tänkte jag, ska dom börja köra moppe fram och tillbaka här nu?? Nya grannarna, trodde jag. Men hjälmen verkade bekant....



Ja det var Alex som kom med Fredriks trimmade Yamaha-moppe, svart och läskig.



Den j-ades lite så det gick åt mycket svära innan hon fick ordning på den, det var nånting med hur man växlar. Efter en vända ner till vändplanen (där gissa vem hade bilen parkerad) gick det bara fint....








Strax innan höll jag på med följande:



Här ska oxeln stå och runt omkring planterar jag pioner - det blir mest Sego som får titta på dom


Var upp på balkongen en sväng, oj! därifrån har jag inte fotograferat förut!  eller....?



Tegelpannorna håller vaxduken på plats, för här blåser det friskt ibland




Radion från Stenbackens loppis













Jag heter KA och jag kan hypnotisera




Närå, men jag gillar rosentry, det är en så HÄRLIG doft på den! Och bra tandpetare.





I LOVE uh!!!




Men va håller katten PÅ med där borta???

Ja så gick en dag i Marma igen. Och på Hoppet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0