Juldagen - nollstrecket

       
          Ta mig tusan snöar det inte lite nu också....Strimmas morgonspår på bron


       
                                                          Lucky spanar


       

Fotograferade snön under julafton. På Lötgärdesvägen längst bort satt Svarten.

Inatt vid 1-tiden kom han och ville ha mat. Jag tog in honom i källaren. Jam-jam men sen blev det tyst. Tyvärr började det slamra där nere vid 3-tiden och han jamade desperat. Jag steg upp och släppte upp honom i hallen och sen ut. Så det går inte så lätt det där projektet....det var nog inte tillräckligt stort behov av mat och värme inatt för i så fall hade han nog stannat. Tja, det är bara att envist fortsätta experimentet. Det kommer ju mer snö och kyla hörde jag. 


       


       


       


       


       
                      Det sitter en hackspett och hackar i törakan...ser ni den?


       
        Tidigare på dagen satt den här på väggen och hackade. Inte första gången!... 


       


       


       


       


       


       


       
                                               Varvat solrosfrö och hampfrö


       


       
                                                     Vit amaryllis på gång


       
                               Kalle Anka & Co kl 15 - det missar man inte!


       


       


       


       


       


       


       


       


       

                                                Jag håller med Ferdinand!

                                  Tack för skinkmacka och tårta i Östanbo.


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0