Julstämning med Winnerbäck

".....jag får liksom ingen ordning på mitt liv...." sjunger Winnerbäck i radion.

                          Jaja, här är det ordning i alla fall - åtminstone på oordningen. 

                                                 Bilder från Marma i söndags


       

       


       

       
                                                 Linn tränar i äppelträdet


       
                                                          Strimma Lovisa


       
                            Lucky som alltid ser ut att fundera inne i huvudet


       
                                             Mycke gräs ä´re, tycker Musse


       
                                           Svarten är nu lika bred som lång

        
       
Så här gör Svarten var han går, var han sitter och var han står.....får jag lov, får jag lov, att sjunga katternas visa.... (är det så jullåten går?)
                     Svarten märker ut var hans revir går - alltid efter maten


       

       

       


                                                              Sen gick vi in


       
                                                      Vy över Diskusvägen


       


       


       


       


       


       

                                        Nu vill vi kanske ha lite snö snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0