Snyggaste röken?

Nu är pannan igång och det blir varmt i stugan. Bra ved. Beställde ved till nästa vinter idag (POBio), 22 kubik, och då berättade han att han skaffat ny klyv och därför blev veden finare i förra omgången. Det märks. Och den är torr också, byggfläkten gjorde nytta.
Jag frågade om han har tremeterslängder att sälja också, men det hade han inte. 

       
                                    Min rök. F-n vimpeln hänger kvar!!


       
                                              Grannens rök. Svartare.


       


       


       
                                                Ser ni pippin på granen?


       
 Skönt å vara inne....förresten så syns jag inte i snön så det kan vara farligt. För andra alltså.


       
                                                          Åkerö i snöskrud


       


       
               Musse till vänster. "Jag är inte tjock! Jag är välväskt!" (tjocka Trisse)


       
                                                                  Lucky


       


       
                                                               Tiger i snö


       


       
                                                   Grannen i kvällsljus


       
                                                  Min nya fåtölj - skön!



        
                                                             Kafferast 
        


       
                               Amaryllis från Östanbo - avbiten av katt


       
                                                               Nallebjörn

Kommentarer
Postat av: hemligt

rökspionen som kom in från kylan

2009-12-17 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0