Elstopp - vilka ljushuvuden!

Kl 9.30 idag bröt Söderhamn Nära strömmen på Hoppet.
Jag ska då inte skriva vad jag tänker....men en sak - om jag vore styrelseordförande i det där bolaget skulle jag faktiskt passa på att skaffa bolaget lite GOODWILL och låta strömmen gå dag för dag som vi bett om. Men inte där inte....det är bara skitsnack att dom "måste" stänga, dom har skyllt på Eon till och med. Jag kollade det, Eon har inget med vår skuld att göra.
Och dom som inte kollade energiförbrukningen trots att flera ställde frågan, vad tänker jag om dom?

       

    Bäst att burra upp sig så att man ser farlig ut! Men det är svårt när man är så gullig.

Pepsi tycker nog att det är bra att dom stängde av elen. Då fick hon flytta dit det är varmt, stort, andra katter och mat stup i ett. 
Pepsi hette Labolina förut. Hon är syster till Laban och Casper. 

Radio, TV och tidningar har uppmärksammat elavstängningen. Vi får mycket gensvar och katter säljs på löpande band. 


På kvällen var jag på MUSIKCAFEET i Marma. Fin musik, bra med folk och bra stämning. Fotograferade lite. Behöver teleobjektiv! Men går inte att använda blixt då?

       

                                                          Björn Hagström


       
         

                                                             Jonas Eklund 


       

                                                           Martina Sahlin 


       

                                                             Kaffekön....


       

                                    En kille i publiken som heter Stjernberg


       

                             Janne och Janne står och snackar kylskåp igen



       

                  Väl hemma mötte mig hungriga katter! Måns var mest hungrig. 


                     

                                            Godnatt! säjer lilla puttifnuttan

Kommentarer
Postat av: Milla

Det är bedrövligt hur Söderhamn Nära beter sig (och kommunen som väl är ägare?)men kul med gensvaret. Jag tar jättegärna emot hjälp m förmedling av bebisarna men de är ju bara åtta veckor ännu, så det dröjer en fyra-fem veckor tills det är dags. Vi är nästan säkra på att det är tre killar o en tjej, iaf är det fyra killar varav en utan kulor. (Du kan använda blixt m teleobjektiv.)

2009-10-29 @ 17:26:45
URL: http://pusspipan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0