.....forts datorn

Näe det går inte!
Börjat rensa e-posten. Händer inte ett smack. Kan det jag tar bort hamna nån annanstans än i papperskorgen???
Ligger e-posten verkligen på hårddisken??? Jag trodde att den ligger ute i cyberrymden! På internet alltså. Så lite vet jag. Hotmail skriver ju att dom har si och så mycket utrymme.... suck.

          

                                                     FIN TAGETES I ALLA FALL

                        Orkar inte fortsätta nu. Men måste få ut ett par bilder för "0270".  
                                                              Kanske imorgon?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mailen ligger inte på hårddisken när Du har hotmail. När Du tar bort dem hamnar de först i "borttaget" på Ditt hotmailkonto, sen kan Du även välja att ta bort de därifrån och då är de borta....hokuspokus.

2009-10-09 @ 08:47:38
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: Camilla

P.S Säg till om Du vill ha hjälp med krånglet D.S

2009-10-09 @ 08:53:12
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: Lillemor

Precis vad jag trodde/visste - det är andra som har sagt att hårddisken belastas av e-posten....dom vill mig inget ont antar jag, men fel är det i alla fall. Ja tack, hjälp behövs. Nick på Hoppet kan kanske också hjälpa till, säjer han. Eg behövs det idag, NU, men jag får lösa det på nåt sätt nu. Vi hörs. Amanda frågar om Ida kommer till Hoppet imorgon.

2009-10-09 @ 11:01:07
Postat av: mats

vilka Mårten Andersson färger det är på dina tagetes

2009-10-09 @ 12:00:49
Postat av: Camilla

Ida har feber så jag vet inte om det blir ngt Hoppet för henne. Om Du vill ha hjälp kan Du (om Du har tid och möjlighet) komma till mig ikväll så kan Pido o jag hjälpa Dig så gott vi kan.

2009-10-09 @ 13:34:04
URL: http://pusspipan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0