Kattkärlek

       

       

                         Musse blev kär i Linn. Kärleken tycks vara besvarad. 


       

       

                             Liten men naggande god, brukar man säja.
 Häromdagen hörde jag nån säja i TV: "kasta handduken i sjön". Den var bra! Lika bra som "stämma Olle i bäcken" som ett kommunalråd från Bollnäs sa i lokalradion för länge sen. 


       

                                                Ida orkade blogga en stund


       

                                                    Godnatt folk och fä!

         

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja, jag har en ny bildredigerar-sida nu, så det blir lätt att göra om m.m. Kunde inte sova i natt och låg och tänkte att jag kanske kunde göra en åt dig med?

2009-10-23 @ 14:47:04
Postat av: Farmor

Fattar inte ens vad det är, men är nyfiken, det är ju kul att hålla på!

Såg vad ni skrev om Photoshop. Jag köpte en fin tidning om Phshop när vi var i Hudik, undrar var jag har den i röran....ni kan ju kolla den också.

2009-10-24 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0