Men nu är det bent med datorn!

Hårddisken protesterar hela tiden (fullproppad) och jag försöker att möblera om och/eller tömma över till USB-minnet. Men tji!
Det verkar som om jag måste lätta på trycket på C-disken innan det över huvud taget går att flytta över till CD-skiva (krävs 1 GB om jag fattat det rätt).

Kanske lika bra att man tar fram symaskinen istället........

Det var bara en lyckträff att jag kunde ta fram Amanda ur kameran för att sedan skicka över bilderna till hennes mamma Anna. 

       

                                    Amanda klappar Monia, som bor på Hoppet


       

                                      Det här är nog Amandas katt Trasan........


Imorgon blir det att fortsätta närkampen med datorn. Måste få fram foton för litet reportage i det nya bladet "0270" som kommer att ges ut av Gunnar Lidén (fd Helsingen). 

   Men nu är det natti - det brinner fint i den lagade kaminen så att värmen sprider sig i huset.
   Månen skiner så att det blänker i grannens plåttak. Morran, Strimma och Måns vill inte komma in. Jaha nu gick Tiger ut också. Det måste vara nåt med månen....men lille Musse blir inne med matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0