Muuuuuu.....det är inte alls jag som är för dum, det är datorn som är för smart!

         

                                                                    Fjällko


Det ordnade sig med hårddisken till slut, det vill säga jag lyckades göra en manöver som frigjorde ca 4 GB. Toppen!
Så nu har jag gjort ett minireportage till "0270" från Hoppet på Djurens dag. Trött men nöjd.

Om några timmar ska jag vara där, på Hoppet alltså. Har köpt köttfärs och ägg åt katterna - LÖRDAGSGODIS. Gunilla jobbar också så jag blir inte ensam. Då blir det mycket lättare. Ida kanske kommer med på kvällen.

Kossan träffade jag i veckan som var. Och en död höna och levande höns med tupp och getter och grisar. Mer om det längre fram. 


                                                                                                                                                                                                                                                                            
       

        Bruno fick flytta från Hoppet till Engströms i Marma i söndags, på Djurens dag.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Å, en fjällko...Får en nostalgitripp när jag ser bilden. När jag var liten hade vi fjällkor hemma i Jämtland...Min föräldrar hade jordbruk då...

2009-10-10 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0