Trygg hos Musse, stor grabb

       


       

Kommentarer
Postat av: Bodil

Men så söta dom är de tu...

2009-10-26 @ 12:06:29
Postat av: Alex

Hej!

På lördag är det Halloween och det var tänkte att vi skulle ha gått ut och ätit middag då på kvällningen. Ferdriks mamma + pappa (kanske mamma + Tony) & pappa + Ida. Funderade om du/Eyvind ville komma med? Skulle vara roligt.

2009-10-26 @ 16:47:48
Postat av: Farmor

Tackar, jag ska prata med Eyvind. Men sån tråkmåns som jag är så jobbar jag på Hoppet hela lördagarna till sent på kvällen. Möjligen att vi har väldigt få katter där så att jag kan ta ledigt, men det vet jag inte än. Det är kris på Hoppet, snart stängs elen troligen av, förra styrelsen har inte kollat elförbrukningen så vi har fått faktura på 99 000 kr.

2009-10-26 @ 22:39:49
Postat av: Alex

Ja, du kan ju kolla med det och höra av dig ang saken. kanske måste ringa och beställa bord någon dag före nämligen.



Oj, det lät ju inte allt för kul.. Vad är det för klantar som inte kollat det då?

2009-10-27 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0