Grabbarna på Stenbacken

                                                                     Palm poserar framför växthuset...




och Mats poserar framför samma växthus




                                          Palm med sina katter



Fotona är tagna med Mats/Ylvas kamera. Kuriren kommer att göra ett reportage om Mats/växthuset kan jag berätta. Kul om dom verkligen gör det och publicerar nånting positivt om Stenbacken.

Det är verkligen otroligt fint där nu med staket och gärdesgård. Rönnarna är fulla med bär. Jag ska ta och åka dit en fin eftermiddag och fotografera, banne mig.

Men nu ska jag sova. Blev sent ikväll och E och jag har avslutat dagen med en McFeastmeny från McDonalds som jag köpte på hemvägen.
Han ska förresten till Hudik och åtgärda bihålorna.

Det är Mats som skickat ovanstående foton till mig via e-post.




                                     Äntligen godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0