Kvasten går på Hoppet

Riktigt bra röjardag på Hoppet. Tjejerna var där från morgonen, sen kom vi andra vartefter.
När vi gick därifrån så doftade det rent och alla tusen prylar var bortrensade.
Omgivningarna var klippta, röjda och krattade. Utemöblerna i ordning.
Alla boxar rena och städade.





Peter hade röjsågen med sig. Bra jobbat!





Till er som varit där förr - dom här möblerna har ni aldrig sett, va?
Jomen, dom fanns under alla papper och grejor!


Det kändes riktigt bra att låsa dörren ikväll. Sen kommer Lars och tar kvällspasset.
Hoppas att han kommer ihåg fasadflaggan! Jag har tjatat minst tre gånger om den.




Lars





Och nu ska jag baka bullar!







Kommentarer
Postat av: findus

baka bullar var rätta ordet sa missan

2009-09-05 @ 20:37:59
Postat av: Bodil

Imponerad..är det samma ställe, va snyggt ni gjort..suverän personal därute på Hoppet, gör underverk på en dag..Lycka till med bullbaket...

2009-09-05 @ 20:50:35
Postat av: Mari

Jäklar vad vackert det blev! Hoppas det håller sig så ett bra tag framöver :)



Håller tummarna att det går finfint i morgon, kommer ut så fort jag kan!

2009-09-05 @ 22:03:13
Postat av: Alex

Bullar? Jag hoppas att man får en liten påse? :)

2009-09-06 @ 12:42:44
Postat av: Bodil

Tack för en helt underbar dag...

2009-09-06 @ 20:30:58
Postat av: Camilla

Det var jättemysigt o fint på Hoppet. Bullarna var jättegoda. Pido har redan letat fram massor av saker t loppis, o jag har letat fram massor av sätt att tjäna pengar t föreningen på (samt länkat t sidan från min blogg.)

2009-09-06 @ 21:46:14
URL: http://pusspipan.bloggsida.se
Postat av: Lillemor

Tack allihop! Verkligt bra dag blev det.

Bullar.....ja nu blir det väl att baka igen då, dom som blev över idag ligger i frysen på Hoppet.

Det blir öppet hus igen första helgen i oktober - Djurens dag. Välkomna med idéer inför den dagen!

2009-09-06 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0