Lunchpaus



God omelett med bacon....nu är det väl ändå dags för en slummer?






Men gå och vila du också, matte! (så jag får vara ifred)


Musse har drömmar om att bli kattmodell, därför poserar han ofta framför kameran. Han sa till mig att jag skulle plåta med den ljusblå filten som bakgrund - visst klär den färgen mig? sa han.





 






Missan skrapar lekstugan - Ida ska måla den nästa år, har hon sagt






Findus på Diskus - Findus skärnos




Katter, frukt o blommor efter Mussebilderna är från Diskusvägen.
Ok Musse, då vilar jag också en stund....dags för medicinering. Mår i alla fall lite bättre. Har läst om rosfeber....förr i tiden klarade folk inte sånt, det blev blodförgiftning. Det var bättre förr?... Hejdå!









Kommentarer
Postat av: Bodil

Musse ser ut att vara en riktig myskisse...Verkligen tar ut livets goda...

2009-09-02 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0