Många barn blir det snart






Alex och Therese hjälper till med att uppfylla jorden




Anneli blir mormor




Tewes goda bakverk..... men jag tog en smörgås med ägg o kaviar









På förmiddan var jag till Hoppet för att träffa Kuriren med anledning av hittekattens dag på söndag. Hoppet kommer då att ha öppet hus.
Jag fotograferade fotografen.....bilder kommer.
Och där fanns också pyttesmå kattungar som vårdades av Lena och Agneta. Hjärtskärande! Jag tog bilder av en av ungarna. Måtte det gå bra.

Alex ringde, det var fika på kondis på gång. Där satt vi och skrattade och stojade (över vad, det berättar jag inte) så jag tror nog att vi var lite störande. 

På Diskusvägen var det bara en katt hemma, Findus. Reportern som jag träffade på Hoppet har också en Findus.  

Dagen är ännu inte slut. Middag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0