Två Canon på Hoppet

Kuriren gjorde ett reportage på Hoppet inför hittekattens dag på söndag. Idag är artikeln publicerad. Fin!
Ska försöka att länka till tidningen lite senare (mycket snärjigt med förberedelser nu).




En Canon som varit med. Många nummer större än min EOS 450 D kan jag tro. Och Stefan Carlzon skulle ALDRIG göra missen att få med sin egen skugga....





Curt Risell som skrev kort och bra om Hoppet (rutinerad märker man).
Min favoritreporter om man får säja så. Vi har träffats några gånger genom åren.
Han har träeka och en katt som heter Findus.




Stefan Carlzon, lycklig (?) ägare av en Canon. Gav bestämd regi vid fotograferingen.




Lennart Johansson från Ljusne, ledamot i styrelsen och jobbar mycket och bra på Hoppet. 




Agneta och Lena ställer upp två kattungar inför fotograferingen




Undrar vad Kent sagt för klurigt till Lena....?




Tack å ajö!
Fika ville dom inte ha men hungriga var dom. Lunch!

Lennart tar av kepsen och kliar sig lite i skallen - hur blir det här nu då, tänkte han nog.
Det blev bra, Lennart!








Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas du får till länken till Kuriren...Glömde naturligtvis att köpa den idag...Jag virrhjärna nummer 1...

2009-09-05 @ 15:43:53
Postat av: Lillemor

Det ska bli, Bodil, men inte på stubinen.

2009-09-05 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0